關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《理財103 從 FOMO到 JOMO》

明明投資同一隻股票,點解有人大有斬獲,有人就損手離場?不如先問吓自己:有冇試過因為股價波動搞到食唔安坐唔落?又有冇試過驚執輸所以追價入市?想喺投資路上得心應手,除咗靠自身經驗同知識,其實心態都好緊要!想學習點樣遠離FOMO(Fear Of Missing Out),享受JOMO(Joy Of Missing Out)?


FOMO一族多數會追求短線回報,以短炒波幅獲利作為目標,較為情感主導,容易受到市場氣氛、朋輩影響而做錯投資決定;有時會因為擔心錯過入市機會,明知股價喺高位都會照樣接貨,但之後心情難免會跟隨股價波動而起伏。相反,JOMO一族就會專注長線投資,以長遠穩健回報作為目標,較為理性主導,會根據自己理財計劃、深思熟慮後先做投資決定;即使錯過入市機會都會「Let It Go」,皆因知道未來仲有大把投資機會,對短期股價波動處之泰然,放眼喺將來回報。


想成為JOMO一族,除咗要調整心態,仲要keeplevel up自己嘅理財知識,同埋揀啱投資產品,平衡返風險同回報。

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...