關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《約定俗成的餐廳行規》

通常同我講「散叫食物同嘢飲唔跟餐好貴」嘅人,會習慣響餐牌上面揀人哋揀咗俾佢嘅嘢,即係嗰啲A B C D E餐如果唔啱食都要焗揀。


如果我焗住揀,只會係因為趕時間,費事廚房煮啲唔熟手嘅嘢,絕對唔會因為跟餐抵啲。


我發現通常話「咁樣叫嘢食好貴」或者唔捨得嘅人,佢哋唔係真係冇呢個錢,而係佢哋個感覺係貧乏(lack),你會見到佢哋有錢去旅行、養車、買衫、買鞋、買演唱會飛、買錶、買玩具,但同你講你散叫好貴。


我覺得你真係咁慳咩?係慳咗啲乜?


所以同錢嘅關係好關乎信念系統,大把揾好多嘅人,使錢都就住就住,開口埋口話呢樣貴嗰樣貴,俾你嫌到世界上好似冇一樣嘢唔貴、冇一樣嘢物有所值咁,有時啲嘢貴唔貴唔係數字問題,係你價值擺响邊嘅問題。


乜都話唔好、唔係、唔得,人生凡事係:好呀、係呀、得呀,唔好啲咩?

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...