關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《精英的傲慢2 》

你細個喺學校,有冇見過啲成績唔好嘅同學,被當眾羞辱?


有冇啲屋企冇錢、冇錢著名牌嘅同學,被人當「冇前途」嘅代名詞?


如果一個學生喺學校搗亂,你可以話佢操行有問題,但我地唔能夠話佢因為窮就唔配返學,鐘培生個邏輯係一樣嘅,一個人冇前途唔完全在於佢嘅經濟身份同實力,我知道佢嘅言論好能夠表達到大家的情緒同心聲,但實際上佢係表達嘅係一種歧視性言論,我不能苟同。一個人就算冇經濟實力,我地都唔能夠提議剝奪佢嘅受教育權以及遷徙自由嘅權利。


一個普通香港市民咁講,我覺得係冇問題嘅,但係佢唔係喺遊客區住,亦都冇體驗過民間疾苦,但就竟然好似好貼地咁表達呢個觀點,代香港人發聲?呢啲真係唔係精英的傲慢咩?

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...