關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《精英的傲慢1 》

雖然我的出生未能讓我成為貴族,但我認為,真正的貴族精神應該係咁「因為我享有特權,所以我有責任守護比我弱小的人,尊重地位比我低的人。」


你唔鍾意人唔排隊,亂霸位、圖書館亂咁打卡、大聲喧嘩、偷電煲西米露、唔book酒店瞓M記、周街坐、問人借錢——我並唔係話呢啲唔係問題,呢啲係「行為問題」。


但你唔可以話:「因為佢哋唔捨得買嘢,所以唔配嚟香港」。


因為消費唔係道德標準,錢唔代表品格,人窮唔等於冇教養,窮人都可以有教養。我唔見得高消費嘅自由行,佢地又真係每個都對香港有尊重、守規矩、有文化欣賞力。反而我見過好多人,買名牌買到全身,但對人冷漠、對規則無視、鬧爆地鐵職員,問你知唔知我係邊個。


到底呢啲行為係「冇錢嘅問題」,定係「行為問題」加「教養問題」?


真正嘅反思應該係:


香港嘅價值觀,係咪已經扭曲到「會比錢消費嘅就等於好,唔買嘢就唔配存在」?問題真係呢個咩?

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...