關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《The Gap vs The Gain》

“The way to measure your progress is backward against where you started, not against your ideal.”—  Dan Sullivan


我地有時候會有一啲人生既目標,心入面總會有一個理想既自己,就好似成為一個奧運運動員、一個全職既day trader,而我地依家身處既位置同埋理想既差距就係"The Gap"

而 "The Gain"就係依家望番轉頭既自己,究竟同一兩個月前既自己有啲咩唔同,或者有咩進步呢?有邊一方面改善左呢?依啲就係用自己同以前既自己黎做比較。

如果我地用依家既自己,同埋理想既自己黎做比較,即係 "The Gap",我地有機會對自己做既野唔滿意,因為之間有一個Gap存在,自己重係做唔到理想既自己。

所以我地應該集中注意力係 "The Gain",而唔係 "The Gap",因為當我地同以前既自己做比較,見到自己既進步,我地會開始感受到開心,滿足既感覺。會比到一個動力我地keep住去進步。

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...