關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《基本功》

有位鍾意踢波嘅中學生。佢喺球隊選拔衰咗,入唔到圍。


我:啲人勁唔勁?

佢:勁。


我:出咗全力未?

佢:出咗。


我:練好啲基本功,下年再選過。


佢話有四、五十人參選,名額廿個左右。我話我以前我都係區隊,嗰年過百人選拔。我入選,拎埋全港冠軍。


我繼續話:


「生命中,所有好嘢都會有好多人爭。同踢波一樣,你出盡全力去爭,都未必爭到。所有嘅頂級專業 —— 醫生、律師、建築師之類 —— 喺人生路上,會煩少好多嘢。例如我每日都驚我公司會執笠。我班醫生朋友就每日愁啲錢點洗。呢啲好嘢,自然會有好多人去爭。得罪講句,踢波已經係一條明知會辛苦嘅路,但都有咁多人去爭。你諗下,爭醫生律師嘅人,係一班點嘅人?


不過,好消息係,以我嘅目測,十個中學生,九個都唔識咁諗。大約得唔夠一成日會出盡力去爭呢啲嘢。你嘅對手其實無想象中咁多。你夠聰明,只要出盡力去讀,入港大中大係無問題。但你繼續 hea 讀,就英文都唔洗旨意合格。想做咩人,你自己揀。」


呢段有感而發,係我自問係我其中一段最有智慧嘅發言。


然後,佢露出一幅「收皮啦你,關你叉事咩」嘅表情。兩星期後,佢就無再嚟上堂。


我諗佢一定係去咗練基本功!

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...