關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《Earning yield ratio gap》

你當XX 12倍市盈率(PE),Earnings yield 就係8.5%,倒數關係,或者有人理解做8.5年回本。Gap乜?減返美債債息,Let says 2%-3%左右。咁earnings yield cap就1-2%。代表你買XX股票嘅「回報」係比美債高5.5% - 絶大多數情況都係正數,因為股票波動大好多風險大好多,理應有個風險溢價。


負數的話,即係買股票回本仲慢過債券,但風險仲高,搞到負數都好難唔係泡沫。


美債債息同股市表現有一定嘅正相關(但冇美金同股市咁強嘅負相關),但兩者根本唔係因果關係,而係受第三樣東西影響,叫做避險情緒,甚至可以話股市先係因,債息係果。


沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...