關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《減脂係咪一定要Chur盡先有效?》

普遍人想減肥減脂就會諗到要跑步chur到盡,要跑山爆哂汗咁,係咪諗住做完一堆高強度有氧之後就覺得一定減到肥,覺得消耗咗好多卡路里呢?但又有冇諗過,輕輕鬆鬆都可以減到脂呢?


通常我地身體能量來源主要為肝糖,血糖同埋脂肪,其次先係蛋白質、酮體。


能量來源嘅選擇由運動強度嚟決定,因為運動嘅強度會影響到各種賀爾蒙同埋身體能量供應系統。


運動強度低嘅時候,例如係一啲輕鬆嘅慢跑,身體能量供應足夠就會壓抑肝糖同血糖嘅來源,所以主要係以脂肪嚟做能量。


相反,運動強度高嘅時候就主要以肝糖同血糖去做能量來源、反而會壓抑脂肪嘅消耗。


簡單啲嚟講,輕鬆又持續嘅慢跑比起你Chur盡自己跑到冇哂力嘅減脂效果可能更加好。


但其實講到尾,最緊要都係卡路里盈餘,低強度嘅運動只係一個幫手減脂嘅工具。


沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...