關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《克服無力感就係去做》

某一日我自然醒,賴床碌到1點,然後因為已經1點所以覺得算啦今日休息下。橫掂都唔夠時間做晒啲嘢,心情唔好於是睇下netflix,睇下無聊嘢,過咗成日。夜晚我一定好焦慮,覺得自己浪費時間。第二日起身都會冇動力,因為覺得自己廢。


呢個係vicious cycle嚟。而做番好,只係需要一個決定,一個念頭。


「好,我而家落床去刷牙洗面。」然後心不甘情不願咁落床。


That’s it. It’s all about determination.


所謂嘅意志堅定,唔係一個State of mind,而係好多個當下,你都決定follow through,都決定「去做」。呢個係練習嚟,有時我都會懶咗。但點樣懶少啲,係可以控制。意志力係練習返黎。積少成多,就會做咗好多嘢。


無力感侵襲嘅時候,俾自己沉澱下。將嗰啲焦躁變成你坐埋張枱嘅動力,而唔係邊睇netflix邊困擾著你嘅罪惡感。同埋記得,休息都係正經事。

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...