關於我

我的相片
80後香港人,旅居全世界

《原生家庭》

有冇發現,一同父母傾偈就覺得心煩,無端端火滾?其實,呢種反應係潛意識嘅「條件反射」。


細個時,可能你講啲嘢父母唔理你,甚至仲要打擊你。你逐漸學識唔再表達自己,因為次次講都被否定,心入面已經覺得講都無用。咁樣日積月累,當你長大後,父母一開口,你就自然煩躁,無論佢哋講乜,你潛意識入面都覺得自己會被「傷害」。


仲有,有啲父母鍾意攞你同人比較,係因為佢哋自己都唔滿足,無形中將呢啲情緒投射喺你身上。其實,你唔係厭惡父母,而係厭惡呢種不斷被負面情緒影響嘅感覺。


所以,當你覺得同父母無法溝通,最緊要就係唔好同佢哋爭論,更唔好期望改變佢哋,因為你改變唔到任何人。繼續爭只會將自己拖返細個嗰陣嘅創傷體驗,重溫呢啲痛苦。


記住,失望、遠離、放低,唔代表唔孝順,反而係唔再期待佢哋改變,先至係真正成長嘅開始。

沒有留言:

發佈留言

《荷蘭病3 》

台灣有人罵臺積電賺那多錢,低科技發展沒那麼好真的不公平,香港就剛好相反,我們這邊當個毫無科技的基層警察薪水都比台積電的工程師高,中層警察月入一兩萬美元也是等閒;香港最賺錢的是軍公教大家擠著去,台灣的軍公教就因為待遇不高找人難。 台股因為台積電而噴到四萬點,加權指數是二十年前的十倍...